۩۞ H.o.o.R.E.L.D.o.n.I.A .۩۞
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي العربي الاول المتخصص في امور المحجبات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hooreldonia
المدير العام
المدير العام
hooreldonia

يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه Empty
مُساهمةموضوع: يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه   يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 9:03 pm

القسم ده علشان تعيين المشرفين ده هيتم عن طريق اختيار الاداره للعضو الاكثر تميزا في المنتدي والاكثر نشاطا في تقديم المواضيع المفيده والرد علي المواضيع الاخري واللي يحب يكون مشرف يكتب لنا ع المنتدي ده ويرشح نفسه ويكتب اسم المنتدي اللي حابب يكون مشرف عليه
تحياتي ليكو اختكو : حور الدنيا
https://hooreldonia.yoo7.com
دموع من خشية الله
مشرفة
مشرفة
دموع من خشية الله

يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه   يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 7:57 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختى فى الله حور الدنيا تحيه طيبه وبعد
يسعدنى انضمامى الى هذا المنتدى الرائع
واتمنى أن أكون مشرفه للقسم الدينى فى هذا المنتدى
ولكم منى كل تقدير واحترام
دموع

يا جماعه ادخلو واعرفو المنتدي ده ليه موجود واللي عاوز يكون مشرف في اي منتدي يرشح نفسه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-